Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ !!!


ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΣ !!!
ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ  ή  ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ !!!

<<Θέλω μιά ποιότητα στη ζωή μου και όχι διάρκεια .
    Θέλω να ζήσω τη ζωή μου ώστε να μπορώ να κάνω τα αυτονόητα .
    Θέλω να ζήσω τα όνειρά μου .
    Θέλω να αφήσω και εγώ το στίγμα μου σε αυτή τη κοινωνία με το να αφήσω ένα λιθαράκι βοήθειας σε αυτό τον κόσμο .Να μην γίνομαι απλά και μόνο βάρος σε όλους σας ,και τελικά αν φανώ τυχερή...Θέλω να βρω μία σταθερότητα σε ότι με ταλαιπωρεί .
    Μήπως ζητάω πολλά  ή  δεν τα αξίζω όλα αυτά ;;;
    Και πάνω από όλα...Θέλω να πάψω να πονάω τόσο φρικτά ,γιατί η ζωή είναι μαρτύριο όταν πονάς ,μα τόσο ωραία όταν μπορείς να τη ζήσεις !!!
   Ότι και να συμβεί στο τέλος ,έτσι και αλλιώς ,όλοι μας σε κάποια φάση της ζωής μας θα φύγουμε επειδή σε αυτή τη Γη δεν είμαστε κάτοικοι αλλά περαστικοί ,γι' αυτό ας πάψει πλέον ο κόσμος να ασχολείτε με μικροπρέπειες και ας βρει το νόημα της ΖΩΗΣ >> !!!

2 σχόλια:

  1. Μαράκι αξίζεις και ποιότητα ζωής και διάρκεια.
    Αυτά δεν είναι προνόμιο κανενός.
    Είναι για όλους.
    Οπως κανείς δεν είναι βάρος κανενός και
    απλά εμείς οι άνθρωποι πρέπει και οφείλουμε να στυρίζουμε ο ένας τον άλλον.
    Ολοι σε κάποια φάση της ζωής θα βρεθούμε στην ανάγκη για στύριξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα θα τα ζήσεις γλυκιά μου αρκεί να φροντίσεις να μη χάσεις το κουράγιο και το χαμόγελο σου στη ζωή.Είναι δύο χρόνια που έμαθα οτι έχω Πάρκινσον ..και είμαι ζωγράφος..παρόλα αυτά δεν έχασα ποτέ την ελπίδα μου οτι ..όλα θα πάνε καλά Και ξέρεις κάτι; ξάφνιασα ακόμη και το γιατρό μου.. ζωγραφίζω , μαγειρεύω, ζω , αγαπώ, κατασκευάζω..όπως και όποτε μπορώ..και έχω σκοπό να μπορώ πολύ ακόμα. Και ξέρεις κάτι γλυκιά μου..στα 27 μου χρόνια αφαίρεσ μήτρα..και όμως είμαι μια χαρά..Δεν χάνουμε ποτέ τη δύναμη τη ψυχής μας..και κάνε έμβλημα σου το δικό μου "κι αυτό θα περάσει".Έχω κολλητή μου που πριν λίγες μέρες τελείωσε με τις χημειοθεραπείες, ξέρω αμέτρητες μέσα εδώ στα μπλογκ που πέρασαν τα ίδια.Αν θες μπορώ να σε φέρω σε επαφή με τη "καλύτερη"που τώρα είναι μέλος διευθύνον της οργάνωσης καρκινοπαθών. ( μη φοβάσαι τις λέξεις..είναι απλές λέξεις).Λυπάμαι που λόγω τεχνικού προβλήματος μου δεν μπορώ να εγραφώ στη παρακολούθηση σου δίπλα..δεν ξέρω πως να το λύσω μα..θα το λύσω.Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή